Neverbálna komunikácia a náročné komunikačné situácie

Pokiaľ cítite, že by vaša komunikácia s klientami alebo aj vašimi blízkymi potrebovala trochu rozlúštiť a nakopnúť, potom je tento seminár presne pre vás. Je určený pre rozvoj individuálnych kompetencií každého človeka na rokovanie a rozvíja mnohé sociálne kompetencie, ako zvládanie konfliktov, spoluprácu, komunikáciu nielen v tíme na pracovisku, ale aj v bežnom živote. Pomôže vás umevodiť si svoje vlastné vystupovanie v komunikácii, ale aj pochopiť emócie svojich blízkych, či vašich zákazníkov. Objasní dôležitosť emočného prežívania a vplyv emócií na obchodné rokovania a pri vyjednávaní vôbec.
Seminár tiež vysvetlí, čo je a čo nie je vyjednávanie, aké sú taktiky a protiopatrenia, čo sú to "zameniteľné ústupky", aké sú pravidlá robenie ústupkov, ako zvládnuť tzv "mŕtvy bod" v komunikácii a vyjednávania, ako je dôležité efektívne kladenie otázok, aké sú právomoci protistrany a pravidlá vyjednávania po telefóne, ako na komunikáciu s problémovým, manipulujúcim alebo nekomunikatívnym klientom. Vyskúšame si rokovania s agresívnymi ľuďmi, popíšeme si formy agresie; nacvičíme vedenia a techniky efektívnej komunikácie a metódy ako prekonávať komunikačné bariéry.
Workshop je veľmi interaktívny, zahŕňa v sebe nácvik náročných komunikačných situácií ako je:
- férové jednanie
- odmietanie
- žiadanie o láskavosť
- oznamovanie nepríjemných správ
- udeľovania a prijímanie kritiky
- prijímanie pochvaly a ďalšie.
Seminár ďalej posilňuje vedomie v oblasti reči tela - neverbálna komunikácia (gestika, mimika, haptika, proxemika a očný kontakt).
Lektorka: Jitka Ševčíková
Maximálny počet účastníkov: 15 osôb
Trvanie semináru: 2 dni od 9.00 do 16.00
Cena:
Normálna cenová hladina - 159 Eur
Nižšia cenová hladina - 139 Eur
Vyššia cenová hladina - 179 Eur
Čo znamenajú rôzne cenové hladiny?
Foto: Shutterstock
Dôležité: Aby ste sa uistili, že naše správy pre Vás neskončia v spamovom koši,
prosím, pridajte si adresu openmind@openmind.sk do Vášho adresára. Ďakujeme!